Review - Ulei din arbore de ceai Thursday Plantation

Hello people!
Vă spun de pe acum, sper să îmi înțelegeți scrisul de om obosit, după o zi de vineri și după o noapte cu 3 ore de somn :)). Vin și eu cu un review la final de lună, la un produs despre care probabil că ați mai citit, dar pentru care am tot așteptat să mi se întâmple ceva ca să pot încerca produsul. În cazul de față, am reușit să mă ard. Ca de obicei, nu-i nimic nou aici :)). 


Ulei din arbore de ceai Thursday Plantation (cantitate 2x10ml, preț ~77 lei)

Așa cum vă spuneam mai sus, am așteptat până am reușit să mă ard ca să pot testa produsul, deoarece se presupune că ar fi un foarte bun antiseptic și cicatrizant. Uleiul se vinde pe site-ul oficial în pachetele de câte 2 sticluțe. Puteți citi pe site-ul oficial toate întrebuințările, descrierea oficială și rezumată sună cam așa:

"Uleiul 100% pur de arbore de ceai - Tea Tree Oil se poate folosi pentru acnee, mătreață, tăieturi și zgârieturi, ciuperca piciorului - 'piciorul atletului', abcese și furuncule, păduchii capului, herpes, mușcături/înțepături de insecte, infecții respiratorii, îngrijirea danturii, arsuri, etc.".

Nu pot să îmi dau cu părerea în legătură cu toate lucrurile pe care ar trebui să facă, eventual pe parcursul folosirii lui, pot face un update la postare și vă las impresiile mele :). Totuși, am reușit să-l folosesc pe o arsură și am fost destul de impresionată. După prima aplicare mi-a calmat zona afectată și nu mai simțeam nici un discomfort. Știam, din multele experiențe, că primele ore după ce mă ard nu sunt foarte plăcute. Totuși odată ce am aplicat uleiul pe zona respectivă n-am mai avut probleme.
De asemenea, am observat că rana s-a și vindecat foarte repede și fără să lase nici o urmă. De menționat totuși că nu a fost o arsură atât de gravă.

Aș fi puțin curioasă să-l încerc pe ten, pe coșuri, dar până acum am tot ezitat. Dacă totuși îmi fac curaj, vă voi povesti pe viitor.


Mirosul nu pot să spun că este preferatul meu, este foarte puternic, ca de medicament. Totuși pentru efectele pe care le are, nu aș spune că este un inconvenient prea mare.


Șii listuța de ingrediente, plus câteva indicații și atenționări de folosire.


În concluzie, aș spune că este un produs bun la casa omului, este foarte util și chiar își face treaba :).
Voi ați încercat produsul? Sau l-ați încerca?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , ,